miércoles, 1 de febrero de 2012

SPINNING

Ahir vaig fer classe de spinning, l'any anterior ho vaig provar i hem va agradar, i de tant en tant incloc alguna sessió a l'entrenament, ja que si vols treballar de veritat, i fiques resistència, es pot arribar a suar de valent la camiseta, en aquest cas jo no nomes la camiseta, haig de fregar el terra i tot, son classes molt explosives i es treballa amb una gran intensitat i freqüència cardíaca força alta, be, sempre que un ho vulga, jo segueixo la classe, però l'augment de la intensitat la regulo a les meves pulsacions, així que d'aquestes classes hi trec força rendiment, sobretot per a dies que per qüestió de feina he acabat tard.

Entre d'altres avantatges que també té el spinning com l´augment de l'oxidació de greixos, l´augment del nombre de vasos sanguinis coronàris, l`augment dels calibre dels vasos, millora de la distribució de la sang i el seu retorn, l´augment en el contingut de O2 arterial, reducció de colesterol i tryglicerids, descens d'obesitat, disminució de la intolerància a la glucosa, reducció de la pressió arterial, descens de batec del cor.

No hay comentarios:

Publicar un comentario