lunes, 24 de junio de 2013

NOCTURNA FREDES-PAÜLS


Dissabte tarde amb la Nocturna de Fredes-Paüls no vaig poder aconseguir el meu objectiu o almenys el que m'havia marcat (baixar de 4h30min)
No hem vaig retrobar en mi mateix, no vaig tenir bones sensacions, almenys la segona part, vaig portar un bon ritme i regulant en tot moment, passava per Caro en 2h18min, teòricament la segona part es mes curta i mes ràpida, però no va ser aixi, desprès del refugi de "Clotes" ja vaig notar que la cosa no anava be, vaig caminar a bona part de la pujada on "teòricament" podia córrer. El tram de les Rases ja el vaig fer mol pesat de cames i ja pensava en el que m'esperava a la baixada.
Vaig arribar a dalt de L'Espina en 3h54 i per un moment vaig vorer que ho podia fer, si s'arriva en forces i es pot córrer be la baixada de dalt L'Espina fins a Paüls hi han 30-35 min. però no, al primer tram de baixada ja vaig vorer que no tenia cames, vaig baixar com un "pato" entropessant i entortillant en cada moment, símptoma de les cames no estan fortes.En arribar a l'asfalt encara vaig poder ficar-me a un bon ritme fins a Paüls, però no va poder ser 4h37min. i acabant força trencat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario