lunes, 24 de marzo de 2014

TORNEM-HI AMB LES 2 RODES

Com ja sabeu, els meus inicis són de les dues rodes.
No és que les havia deixat aparcades, sinó simplement que les utilitzava per entrenar una mica, fer volum sense perjudicar les articulacions,etc., sempre han estat allíperò aquests últims anys amb el punt de mira principal amb el trail-running.
Aquest any a la meva vida hi ha agut molts canvis i jo també en vull fer un, Tornar al món de la bicicleta, combinant la btt i la carretera, sense cap objectiu ni exigència pròpia, tinc clar que no puc tornar a ser el que un dia vaig ser, aquella etapa de la vida esta allí i ha estat, ara és una altra.
Tampoc amb això vull dir adéu al trail-running ni molt menys, i possiblement alguna cursa o no tant cursa estaré amb el dorsal baix l'arc de sortida, però almenys d'aquí uns mesets, a mes ja sabeu que jo, el fred i temperatures humides, no som gaire amics. Així que ja sabeu que almenys fins que al termòmetre no hi hagi un 3 al davant no m´hi veureu massa.
Ara tornaré ha estar per aquí escrivint i contat-vos alguna batalleta, entrenament o anècdota relacionada amb la bicicleta...............de moment.

No hay comentarios:

Publicar un comentario