domingo, 3 de mayo de 2015

ULTRA TRAIL ESTELS DEL SUD

Ha arribat el moment, el moment de córrer l'ultra de casa.

Un ultra perfecte per a les meves característiques, amb desnivell, duresa,distancia, i el més important, "a casa" a les muntanyes on entreno, camino i disfruto d'aquestos paratges que tinc la sort de tenir a la vora de casa.

Es dona el tret de sortida, com sempre la gent surt molt ràpid, jo se el que m'espera i tinc clar quant son 107km, així que fico com sempre el meu ritme i hem desentenc de la cursa fins Beceite, que es on comença la cursa de veritat, fa mota calor i això a mi personalment m'afavoreix, ja que aguanto molt be les altes temperatures, sense adonar-me i al ritme que portava arribo a Beceite, allí hem fiquen al corrent de tot, i hem comenten que anava en posició. No m'obsessiono i segueixo al meu ritme, falta molt i el mes dur.

En arribar al Parrisal les cames hem començar a fallar muscularment, la exigent pujada fins al corral del Qinto hem deixa KO, i arribo al control en molt males condicions, muscularment no tenia cames. Els companys del trail que estaven al avituallament i que estaven mes nerviosos i preocupats que jo m'animaven a continuar, però jo tenia ben clar que encara faltava molt i si no recuperava una mica era home mort.

Hem donen de menjar i beure i hem prenc el meu temps, en aquest transcurs perdo 2 posicions, però a mi nomes hem preocupava recuperar, encara que tingués que sacrificar mes temps i perdre mes posicions, 40km que faltaven anant "tocat" podien ser tot un infern.Al final decideixo de tornar a la "batalla".

Durant el descens ja hem passa pel cap l'abandonament, i es allí quant hem toca tirar de cap, ja que de cames no en tinc, en arribar a la pista que porta cap a Font Ferrera vaig poder anar trotant, això hem va donar ales i d´allí fins a meta vaig poder tornar un ritme decent per no perdre cap posició mes i mantenir la que tenia.

Al final 7è amb 16h.05min.

No vull finalitzar aquesta crònica sense donar les gràcies a tot el Trail Roquetes per tot el suport que m´ha donat, també felicitar-lo per la tasca organitzativa, nomes els clubs més grans poden organitzar esdeveniments d'aquesta magnitud i complexitat.

Gracies!! m´heu fet sentir orgullós de pertànyer a aquest gran equip.

Avui es el dia de la mare i aquesta "gesta" li vull dedicar a ella, l´he trobat a faltar a l'arribada.


No hay comentarios:

Publicar un comentario