miércoles, 24 de octubre de 2012

LANCE ARMSTRONG I EL CICLISME

Ahir en veure la portada del diari hem vaig decebre molt "LANCE ARMSTRONG DESTRONADO" quin altre gran cop al ciclisme, deu meu!!
Jo com a ex ciclista voldria defensar aquest esport, el esport de les 2 rodes que tant m'ha donat i el cu-al he viscut en primera persona, el que tantes alegries m'ha donat i m'ha omplert de satisfacció, del que tantes grans amistats encara conservo, però igual com Lance, ja hem dono per vençut, nomes puc dir, prou!!
Prou! d'aquest encegament a aquest gran esport,
Prou! de malmetre la imatge a un dels esports mes grans i mes admirables,
No defenso a Lance, ja que crec que es culpable i mereixedor d'un castic, però d´un castic al seu moment, no ara, al cap de 10anys. Quin sentit te guanyar un tour de França o unes olimpíades sense cap reconeixement, o que et digen que has de pujar al podi després de 7 anys.
Si era culpable ho era el primer cop que va consumir, però també es culpable la UCI, i tot el sistema corrupte del voltant que a canvi d'euros han fet la vista grossa.
Es lamentable que els diners tot ho pugin comprar i que tot te un preu,
El culpable mes gran per mi es la marca publicitaria, aquella que vol sortir a la tele, que vol minuts televisius, que vol veure el seu nom al podi...............a quin preu??? no els ho preguntes, no ho volen saber, però es així, i si no l´any vinent no renovaran contracte.
Jo per sort he tingut la sort de viure una de les etapes de ciclisme mes grans i memorables, on tot això no existia encara, on la marca publicitaria et donava diner per ajudar i fomentar l'esport, no per necessitat publicitaria i treure profit a un preu sense fronteres.
Jo avui com a pare, m´agradaría que el meu fill fora ciclista, per que es un esport que coneixo i li puc transmetre molts dels meus coneixements, però creieu que els altres pares portaran al seu fill a algun club ciclista per iniciar-lo en la practica d´aquest esport????

 

Quina imatge estan donant.......??
Recordo i no fa tant que cada poble tenia el seu club i el seu equip de ciclisme i ara gairebé no en queda cap.
Es una llastima per a totes les persones que estan fent esforços de fomentar el ciclisme la imatge que estan donant els que tindrien que donar exemple.........
Jo hem quedo amb el meu record.

I vosaltres
Que opineu??

No hay comentarios:

Publicar un comentario