lunes, 1 de octubre de 2012

SEGUIM DE DESCANS

Ja ha passat 1 mes de l´UTMB, però segueixo amb la fase de descans, no vull saber res de curses,de ficar-me un dorsal ni res semblant, el meu cos i cap encara no hem demanen res, aixi que els hi faré cas.

No m'hi trobo, pareix estrany, al arribar a casa estava acostumat a canviar-me de roba i agafar les sabates per anar a córrer o la bici per anar a rodar, ho feia motivat en ganes i esperava a que es fes d'hora per fer-ho.
Ara no, tinc peresa i no m'apeteix, llegeixo el que la gent fa, i no m´enveigen gens, he perdut ansia, i aixo vol dir que encara no es hora, no m'importa quan tems estigui parat, però quan torne ho vull fer per que hem fa falta, per que el cos m'ho demana, vull estar motivat, mentre tant temps al temps.

Encara que no ens ho semble per que ens sentim be, el cos necessita descansar, regenerar-se i es necessari deixar una bona pauta i mes tots els que fem aquestes bestieses o el que sona millor "ultratrails" aquest tipus de cursa depenent de quin nivell o ritme L'hem fet o disputat deixa el cos, articulacions,musculs i una serie de factors molt tocats, i cal descansar i deixar que tot això que hem "tocat" torne a estar be i en condicions, si no el cos encara que no ho semble es in-tel.ligent i ens fa parar, a la seva manera, el mes avitual es en forma de lesió.



No hay comentarios:

Publicar un comentario