miércoles, 2 de mayo de 2012

TORNEM A LA NORMALITAT


Ahir vaig voler provar una mica mes com esta el genoll, i la cosa pareix que força be, vaig augmentar una mica el quilometratge i el ritme i vaig arribar content, no vaig tenir molèstia, aixi que pareix que puc tornar a la normalitat en els entrenaments. Seguiré aquesta setmana amb un ritme semblant al d'ahir, ja que vull ser conservador, a mes aquest fin de setmana tinc previst de fer juntament amb la meva dona la "marxa dels 7 cims"puntuable per a la copa catalana de caminades de resistència,tambe puntuable per a UTMB, ella no para de dir-me que no forci molt en els entrenaments, que no vol que la deixi tirada tota sola en aquesta cursa de llarga distancia, jeje espero que NO.
Entrenament realitzat: 13.5 km. a un ritme de 5.01"

No hay comentarios:

Publicar un comentario