lunes, 5 de noviembre de 2012

HE DE RECUPERAR "XISPA"

Aquest ha segut un fi de setmana força actiu, desprès de la bona sortida de dijous, el dissabte vaig sortir a rodar amb bici de carretera 50km. i ahir diumenge vaig anar amb el meu fill a el cros de Vila-Seca, en un principi vaig anar a portar a ell, però ja ficats..........aprofito i participo també jo, ja que hi havien totes les categories, la prova constava de 5.5km a un circuit molt arenós, però el que pretenia no era mes que fer un entreno de velocitat, ja que durant tot l'any he estat fent grans volums i a ritme baix.
Venia amb les cames una mica carregades dels entre-nos anteriors, però no m'importava massa el resultat, aixi que a tope durant 5500 m. al final sorpresa..........vaig guanyar de la categoria M35 però amb males sensacions, no hem vaig trobar còmode amb el ritme, 3:52" hem falta "xispa" i l'he de recuperar............
Foto: Au arribar i besar el Santo

No hay comentarios:

Publicar un comentario