miércoles, 7 de noviembre de 2012

L'HIVERN ES EL MEU TALÓ D'AQUIL·LES

Desprès de descansar aquestos 2 dies, he decidit de parar, ja hem començo a notar el maleït tibial, no hi puc fer-hi res i no m'hi penso capficar, ja fa moltes temporades que hem passa el mateix i ja ho tinc assumit.
A l'hivern o en temperatures baixes es veu que tinc la zona tibial molt sensibilitzada i s'inflama amb poca carrega, cosa que no hem passa els mesos de temperatures mes altes,extrany, però cert!!
Aixi que he decidit d'aparcar les esportives i agafar la bici, provaré de tornar a córrer, nomes les curses socials de començament de temporada, no pretenc res mes que poder aguantar amb el "peloton" ja que hem serà difícil de entrenar entre setmana, amb les poques hores de llum i nomes amb els rodatges de fi de setmana no podré arribar amb els quilometres necessaris per a no treure el cor per la boca.
Almenys no perdré la forma física i podré mantenir una bona freqüència cardíaca. la qual hem serà beneficiosa quan puge retornar a córrer,
Potser també prove de córrer nomes un dia a la setmana, tot dependrà si el tibial hem deixa...........el que tinc clar que al sofà de casa no m'hi estaré

No hay comentarios:

Publicar un comentario