domingo, 16 de junio de 2013

4art a la cursa de la Marcena

 Dissabte tarde es va celebrar la cursa de la Marcena a Bitem,
Teòricament sobre el paper era una cursa fàcil, corredora i amb no molt de desnivell (1100mts) però com en edicions anteriors, la calor era un dels factors a tenir en compte.
Vaig ser prudent i vaig sortir amb un cinturo de bote-llins de 100cl.per si de cas...........
Es dona el tret de sortida i....................com sempre i ja s'ha convertit en un clàssic es surt rapidíssim, jo que ja hem coneix-ho i 21km donen per a molt i posen a cadascú al seu lloc, no Caig al parany i poso el meu ritme, el que hem permet arribar a la pujada i poder córrer, poc a poc la llarga ascensió, tal i com he dit posa a cadascú al seu lloc, els que han sortit massa ràpid ho paguen caminant on es pot córrer, d'altres el no avituallar o saltar-se un avituallament, que amb el calor que feia la hidratació era fonamental, i jo que cada cop hem trobava millor, anava fent feina.
Tenia al meu germà i al Ramon Curto a menys d'un minut, i en molts moments el meu germà hem cridava i deixava missatges als avituallaments, "el groguet que va darrera que s'espavili" a l'ultima ascensió al Montaspre, els tenia molt prop, vaig agafar al JJ Oliva, anava una mica tocat, faig una pujada reguladora, sense obsessionar-me amb el meu germà i Ramon, pensant amb els 8 km de baixada fins meta, al arribar al cim hem diuen que hem porten menys d'un minut, aixi que toca arriscar una mica al descens, Faig un descens  ràpid i arriscant en alguns llocs tècnics, la cual cosa a 2km de meta els tenia a 150mts, arribem a un revol amb una petita pujada i 50mts hem separen, però ho havia donat tot en aquell descens i no hem quedaven forces per a pujar més ràpid que ells, i fins i tot poder avançar-los, la meta estava al damunt 4art i 1er sènior no esta gens malament.
Estic content de la meva evolució i com m'estic trobant,temps al temps..............

Felicitar d'aquí a l'organització, el tracte i acollida per a tots els corredors i participans, i con no a tot l'equip del Trail Roquetes


No hay comentarios:

Publicar un comentario