martes, 25 de junio de 2013

POSANT KM A LES CAMES PER A LA NURIA-QUERALT

Desprès d'acabar la Fredes-Paüls, i aprofitant que dilluns era festiu (Sant Joan) vaig decidir juntament amb Rosa de ficar una mica d'hores i km a les cames per tal de preparar la Núria-Queralt.
La zona triada va ser "Penyagolosa" aixi que despès de una mica més de 2 horetes de Camí, arribem a Villahermosa, poble del cual sortiríem cada dia.
En arribar, com ja ho portava tot preparat, busco una zona tranquil·la per deixar la furgo i arranquem, el primer dia m'havia descarregat un trak que donava la volta i fèiem el cim del Pedraforca (1800m) pujant,com no,per la part més difícil, l'empinada canal,
però després la baixada pel riu passant per la cascada del Carbo va ser molt bonica. 32km 1780D+
En arribar, una dutxa i un bon sopar de hidrats de carboni per recuperar forces per l'endemà.

A l'endemà ens aixequem d'hora, no volia arribar molt tard, així que a les 7h. amunt!!! agafem una mica de forces amb un bon esmorzar i a tornar-hi!!

La ruta, també descarregada, no la tenia molt clara i hem feia patir una mica, el recorregut era un trenca-cames per insòlits paratges, sense cap evidencia de vida (alguna cabra i un pastor en tot el recorregut)
Entre la duresa de les pujades,el cansament acumulat i el trist paisatge,ens  vam començar a agobiar una mica, els kilòmetres passaven molt lents i el sol i la calor ens estava matant, però no podíem parar, li dic que trotem una mica i aixi els quilometres ens pasariem més ràpid, aixi ho fem però, les sendes estaven molt brutes i no ens deixaves avançar el que volíem, al final el poble apareix enmig del "no res" i acabem la dura jornada.

Ha estat un bon fi de setmana, les cames han respòs be, mes de 60 km i 4000m de D+ sense contar la Fredes-Paüls, no esta gens mal.lament