lunes, 19 de marzo de 2012

SORTIDA GUAI

Ahir vaig fer un entrenament dels que a mi m'agraden, una tirada llarga per la muntanya i tot sol, hem vaig aixecar de bon mati, hem preparo tot el necessari, motxilla amb aigua, un paravent, telefon,la mini farmaciola, un mapa dels ports i poca cosa mes, i surto de casa direcció a Caro, vaig pujar per L'antiga senda i desprès direcció al Tosca i va arribar un moment que estava disfrutant tant corrent per la muntanya i pels senders que no m'importava per on anava i cap a quina direcció, havia sortit a les 8h. del mati i volia arribar al xalet a hora de dinar sobre les 14 h. sense importar-me els km ni el desnivell, al final la vaig liar una mica, vaig voler enllaçar un sender am un altre i les romegueres hem van deixar les cames fetes un poema, per la resta perfecte, va ser una sortida de les meves "guais" al final hem van sortir 39.7km amb 1700 de D+

2 comentarios:

  1. joder menuda salidita que te has metido crack.A mi me ha faltado un poco mas de desnivel jajajaja

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Si, el problema es que encuentras a pocos que te quieran acompañar en este tipo de salidas "guais" jejej

      Eliminar