martes, 6 de marzo de 2012

UT DE LES FONTS

Aquest fin de setmana toca UT de les fonts un ultrafons de les nostres terres i al costat de casa, l'any passat va ser el primer de la temporada en que vaig participar, obtenint la 14ª posició de la general, aquest any ja vaig decidir de no disputar-lo i acompanyaré a la meva dona, que per a ella serà el primer ultra. Quan hem va proposar de participar, no hem va semblar be, ja que no he segut mai de començar la casa per la teulada. Li vaig dir que necessita acostumar mes el cos, a les distancies, hores, i desnivell progressivament, que el millor seria fer-ho al 2013, i que aquest any proves amb distancies
entre 40 i 70 km. però li feia il.lusió i tenia que ser aquest, ja que es el de casa, es coneix el terreny i sap el que es trobara. Al principi vam tenir alguna que altra disputa, ja que jo, se el que es, i ella s'ho emprenia com un joc o una cursa mes, poc a poc s'ha anat adonant que al que s'havia inscrit no era una cursa de muntanya una mica mes llarga, si no que era una cursa d´ultradistancia, de 120 km en 6000 D+ dividida en 3 etapes i amb molt poc temps de recuperació. Al final s'ha ficat una mica les piles, li ha agafat respecte i s'ha adonat realment al que s'enfronta, i s´ha agafat els entrenament mes en serio,ara tot el treball esta fet, nomes fa falta apretar les dents, jo poca cosa hi puc fer, mes que de "manso"donan-li suport i motivació en els moments difícils.

4 comentarios:

  1. Molt be Javi! Per alli ens trovarem i segur que la Rosa ho fara d'allo mes be.S'ha de ser valenta per ficar-se en aquestos fregaos . Segur que compartirem algun que altre km . Salud , sort i cames .

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Si, segur que algun que altre km. compartirem, segurament seran els primers, que es on anirem mes frescos, jejej

      Eliminar