lunes, 21 de mayo de 2012

FI DE SETMANA COMPLERT

Aquest fin de setmana ha estat complert, he pogut entrenar els 2 dies i els genolls van aguantant, sempre amb la precaució, amb les cintes rotulianes, i ritmes moderats, dissabte vaig fer un rodatge per terreny ondulat 17.3 km amb un ritme mig de 5´40"

Ahir diumenge tenia previst fer una tirada mes llarga també per terreny ondulat, aixi que vaig agafar la zona dels bandejats i vorejant la falda dels ports, llavors arribant a covalta, no hem vaig poder aguantar, i vaig seguir un sender que s'enfilava cap a munt, tenia tantes ganes de enfilar una pujada que quan hem vaig adonar, tenia les antenes de caro davant mateix de mi hi havia perdut el sender, ja que estava força emboscat de vegetació, desprès de intentar buscar una estona un accés,vaig desistir i vaig decidir tornar per on havia vingut, ja que la zona era força tècnica i amb algun penjat difícil i no volia complicar-me la vida ni complicar-la a ningú.
Al Final hem van sortir 27km i casi 1000m D+ que no esta gens mal.lament, a mes de bones sensacions i bona recuperació.

Avui jornada de descans amb estiraments.


No hay comentarios:

Publicar un comentario