martes, 1 de mayo de 2012

PRIMER RODATGE SENSE MOLÈSTIES


Ahir i desprès de 8 dies de repòs de córrer i ant-inflamatoris per fer baixar inflamació del genoll, vaig sortir a rodar una estona, ja que caminant no notava cap molèstia, al final vaig acabar content, encara que vaig portar un ritme força suau, no hem vaig notar cap molèstia. Tot i així avui he optat per tornar a agafar la bici i fer una tirada llarga, prefereixo deixar una mica mes de repòs al genoll, a mes poden fer bici sense problemes, he preferit fer una bona tirada de volum i amb una mica de desnivell. De bon mati a les 8h. sortia de casa i he anat direcció Xerta, Prat de Compte,Horta de S.Joan,Bot, Coll de bot,Pinell de Brai,Benifallet, Coll de Som i Tortosa, una bona vol-teta que he fet tot sol,al ritme de la meva FC, al final 102.8 km amb 1310mts. D+ i una velocitat mitja de 30.5km/h. En arribar a casa m'esperava la meva dona i el meu fill que volien anar a fer una caminada, aixi que sense voler he fet doble sessió uns 8 km suaus, ficats a fer, per soltar cames jeje,
Demà provaré de córrer amb na mica mes de ritme a vorer que tal.

No hay comentarios:

Publicar un comentario