domingo, 24 de marzo de 2013

TORNEM-HI


Desprès d'un temps de tenir parat aquest blog, de no publicar cap entrada i tenir-vos des-informats he tornat una mica a l'activitat.
El no escriure,ni entrenar i desconnectar-me una mica van una mica enllaçats, ja que si no estas motivat no tens ganes de fer coses, i menys encara de competir.
La cosa es que parar parar no he parat, he fet alguna sortida de fi de setmana amb el meu fill i la meva dona, ja sigui amb btt o treking, a vorer si puc donar-li una mica de continuïtat i pron-te reapareixó en alguna cursa.

Aquest dissabte varem fer una sortida muntanyera juntament amb la meva dona i el meu fill,amb sortida D'Alfara pujant pels bous Carrer Ample fins la Franqueta i tornant per la pista fins L'Espina i baixant un altre cop pels bous 26km i 1820m D+

Ahir diumenge amb els companys del trail Roquetes també vaig fer una bona tirada, sortint de la Caramella fins Mont-Caro,coll de pallers,Font del Mascar, Rases fins clotes,i baixant fins a la Franqueta on vam fer final i pícnic.31km i 1900m D+
 http://1.bp.blogspot.com/-bpXA9vQzpUM/UU9dSMkYQTI/AAAAAAAAVsE/7QM3lu-4bag/s1600/trail+roquetes.jpg

Durant el trajecte vam vorer imatges desol.ladores de la força de la natura, (aigua i neu) deixant molts arbres arrencats al ben mig del sender


No hay comentarios:

Publicar un comentario