miércoles, 18 de abril de 2012

2 CARES DE L´ANETO

Ahir rebuscant per internet vaig tornar a trobar la famosa foto de l´Aneto a la revista TRIATLON no se que li han vist, però m'està fent famós jejeje. La veritat es que es una gran foto, agafada en un punt clau, i en el moment exacte, en un paisatge que meravella envoltat de muntanyes, i coronant al punt final de l'ascensió.
Hem van enviar un correu per tornar anar, i ara mateix estic encara planificant una mica la temporada i les curses que hem poden anar millor i hem poden ficar mes en forma de cara a UTMB, com tinc la intenció d'anar a l´ultratrail de EMONA, i serà una cursa molt exigent amb molt de desnivell, no se si podré recuperar be de cara a l´ANETO, aixi que encara ho estic debatent.

Aqui deixo l´enllaç

http://www.eltriatleta.es/trail-del-aneto-by-trangoworld/

No hay comentarios:

Publicar un comentario