lunes, 9 de abril de 2012

RESUM SETMANAL i MDS

Aquesta ha estat una bona setmana d'entrenament, com al final per tema de feina no hem anat a cap lloc de vacances, l'entrenament no l'he abandonat, resumint la setmana:
82km de running
51.5km de bici de carretera

Ahir quan vaig arribar a casa, hem vaig connectar a la pàgina de MDS per veure la classificació del meu germà i com li havia anat, vaig veure que segueix en la seva linea, però al meu punt de vista, una mica forçat seguint al monstre de Marco.
Desprès de veure que m'havia dedicat l´etapa, cosa que hem va fer i.lusió,vaig aprofitar i li vaig escriure un altre missatge de suport i consell de germà gran, molta gent li ha dit que disfrute de l'experiència i bla,bla,bla, els que ens coneixeu, sabeu perfectament que res de res, la nostra manera de disfrutar es patín, suant i deixant-mos la pell, cosa que farà, l'únic que li vaig dir es que deixe a Marco, i que sige ell el que fique el seu ritme, que la clau estarà en l'etapa reina, i te que arribar sencer i en forces, ja que allí es on es decidirà i sentenciara la MDS, i si hi arriba en forces, es una etapa on pot treure molt de profit, i si desprès encara li queden coets per petar, te temps per fer-ho, espero que hem faci cas.............................????. Encara que en aquesta carrera ell te mes experiència que jo, de vegades les coses vistes de fora es veuen diferent.

1 comentario:

  1. Saludos.Eso le puse yo tambien a tu hermano,que deje al crack de Marco,que este tio es de otro planeta.Buena semana te has metido.

    ResponderEliminar