lunes, 6 de mayo de 2013

CRONICA CURSA DEL VENT

Ahir a les 9h. del mati es donava el tret de sortida de la cursa del vent  amb un bon nivell participatiu.
La que en principi era una cursa la cual s'adaptava força be a les meves característiques, no hem vaig notar el be que hem pensava.
En L'ascensió a la primera pujada hem vaig notar molt pesat i no vaig saber trobar un ritme còmode, el grup capdavanter s'he m'allunyava i no hi podia fer res, les cames no hem responien, vaig intentar no perdre la calma, quedava encara molta cursa.
En arribar a La bassa de Ganduls vaig fer una baixada força ràpida la cual hem va permetre recuperar un parell de posicions, després tocava la pujada a Farrubio en la cual hem vaig notar mes còmode i vaig pode-la pujar a bon ritme, en arribar a dalt de Farrubio vaig aixecar la vista per intentar agafar referencies, però no hi vaig vorer cap corredor, el temps perdut a la 1ª pujada seria molt difícil de recuperar, tot i aixi vaig arriscar una mica a la baixada per vorer si podia retallar una mica de distancia i poder agafar alguna referencia que hem fes motivar una mica, però res de res.
En arribar a dalt l'encreuament de Penyaflor vaig poder vorer el corredor que anava al meu davant que baixava i jo tenia encara que coronar el cim, eren mes de 3 min.amb el que quedava per arribar a meta no sortien els números, miro al meu darrera i tampoc tenia ningú que hem fes perillar la posició, aixi que ja nomes hem quedava arribar i mantenir el que tenia i que ja no podia perdre.
Al final 7è de la general amb un temps de 2h29min.
Crec que es una posició justa i la cual hem toca, ara per ara els de davant meu estan en millor forma i no hem toca mes que felicitar-los.

Amb igual, a tota l'organització de la cursa que un any més, han fet de la cursa d'un petit poble, un gran dia de festa i germanor, i un saber fer bé les coses.........ah!! sense deixar de banda als mestres dels fideus!!




No hay comentarios:

Publicar un comentario