viernes, 13 de enero de 2012

COM FABRICAR UNS BASTONS ULTRA LLEUGERS


Vaig a contar-vos un secret:
Com fabricar uns bastons de trail ultra-lleugers.












Després de remenar per la web a veure que trobava, que fora lleuger,resistent i econòmic, la cosa es quetotes coses juntes estan barallades, aixi que un dia donant una volta per DECATHLON, vaig veure unes canyes de pescar telescòpiques i sem va ocórrer una idea, la cu-al la vaig ficar a prova i puc testificar que funciona

 Ara explicaré com ho vaig fer. Vaig comprar 2 canyes telescòpiques, al preu de 3€ cadascuna, vaig treure la part mes prima de la canya i la vaig tallar a mida amb 2 trams, que vaig fixar amb un pegament especific per a fibra de vidre, que el podeu trobar a qualsevol ferreteria






 la medida dels 2 trams de fibra la vaig treure de la web talla del usuari (cm) x 0'66 = longitud del bastó, o amb el colze a 90º fins al terra, tenim que tindre en compte que hi fa falta la punta de carbur o roseta, que ens augmentara uns 7 o 8 cm mes, que la podeu trobar també al DECATHLON o alguna botiga d'esport de muntanya desprès d'unir amb el pegament les 2 parts telescòpiques,

 farem el mateix amb la punta de carbur, la cu-al teniu que introduir-la dins la canya tot el que pugeu, ja que aquesta part es la que mes impacte rep,

 la part de l'empunyadura,podeu agafar uns punys d'espuma de btt, s'hi ajusten perfectes, o si no, podeu agafar cinta de manillar antilliscant i ja teniu uns pals amb un cost ridícul i amb un pes de 170 gr. els dos.


 Jo els vaig utilitzar a les 2 Cares de l'Aneto i a la TDS i hem van donar molt bon resultat.

12 comentarios:

  1. Ostia que pepinos,cuando vaya al decarton lo miro.Saludos y gracias.

    ResponderEliminar
  2. ok Forest, si necesitas ayuda me das un toke y en lo que pueda te ayudo

    ResponderEliminar
  3. Molt bona aquesta. la veritat es que a la que busques uns bastons lleugers valen pasta però amb aquest INVENTO testat.. oh la la!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Macagundena, en temps de crisis ja que optimitzar amb tot, i si a mes funciona......

      Eliminar
  4. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Si aquesta entrada la lleigeix alguna botiga d´esports o venta de bastons hem maleiran

      Eliminar
  5. Oye crack.Estoy pensando en comprarme un frontal en condiciones,porque el que tenia se aha muerto.Me aconsejas alguno?

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Depende de lo que busques, si quieres ligereza,con unos lumers adecuados los Tikka modelos xp o el petzl que es el que yo utilizo, si no te importa unos gramos de mas el led lenser h7 es el mejor

      Eliminar