martes, 3 de enero de 2012

MIZUNO ASCEND 5

Hi ha dones que tenen la debilitat de comprar sabates o bosses i la meva són les esportives. No sé quants parells tinc, però més de 20, ja que en tinc tants que he decidit deixar el meu granet i donar la meva opinió de cadascuna de trail. Avui parlaré de les "MIZUNO *ASCEND 5" per a mi, unes de les mes còmodes i amb un amortiment molt suau. Amb elles he fet molts quilòmetres i carreres i puc dir que han estat fins fa poc les meves "preferides", ja que podia permetre comprar-me’n unes avui i córrer una carrera demà, sense necessitat de fer uns rodatges d'adaptació. S'adapten a la perfecció i mai he tingut problemes de "llagues", les he utilitzat tant en carreres curtes com de llarga distància però tenen un problema de degradació de sola i tacs massa gran, aparentment es veuen perfectes però la sola aquesta totalment destrossada. Encara que les segueixo utilitzant no les aconsello per a aquells que busquen una esportiva de trail duradera, però sí, per aquell que busca comoditat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario