martes, 17 de enero de 2012

NEW BALANCE DE TRAIL

D'aquestes NB la veritat és que no puc parlar gaire bé. Aparentment igual que en molts models em van entrar pels ulls i me les van aconsellar, però des de que me les vaig posar el primer cop, que no em vaig sentir a gust amb elles, tenen una forma àmplia i comparant-les amb altres models et donen més seguretat i estabilitat, però per als meus peus i la meva manera de córrer no. Tenen uns tacs molt amples, la qual cosa les fa molt relliscoses segons el terreny, i la degradació general és força visible, com també m'han donat problemes per bombolles. Crec que de NB (sentint-ho molt) no en tornaré a tenir. També he de dir que els nous models fan molt bona pinta i pareix que han millorat en molts d'aspectes, però com diu la dita "gat escaldat..........."

No hay comentarios:

Publicar un comentario