miércoles, 11 de enero de 2012

ALBERT BOSCH

                              

No podia deixar-ho passar per alt, he llegit la gesta del català Albert Bosch i he de decidit de penjar-ho al meu bloc per a què ens donem compte com pot arribar a ser de fort el cap, dic el cap perquè en aquesta gesta que ha fet, és el que ha necessitat entrenar més i d'una forma sobrenatural. De vegades hi ha gent que em pregunta com podem estar tantes hores corrent, la meva resposta sempre és la mateixa “Tinc un cap fort”. Bé, si el comparem amb el de l’Albert Bosch, encara em queda molt camí per recórrer. El que ha fet és digne d'admirar, jo que sé que és "tirar de cap" durant hores i em poso a pensar, i la veritat és que em costa d'assimilar. Ha estat 52 dies tot sol creuant el pol sud, amb unes temperatures que costen de pronunciar, tot sol, tirant d'un trineu amb tot el necessari que pesava més de 100 kg, simplement increïble.
Gràcies Albert, per ser un gran català i enhorabona per la gran gesta realitzada, només els més grans poden aconseguir gestes d'aquesta magnitud.
http://www.albertbosch.info/

No hay comentarios:

Publicar un comentario