jueves, 29 de marzo de 2012

PER FI PUC COMENÇAR A ENTRENAR AMB NORMALITAT

Deixant a banda si el canvi d'hora es rentable o no, el que si es per mi, un ajud per tenir mes hores de sol i poder entrenar millor, ahir ja ho vaig poder ficar a prova, agafant la bici de carretera a les 18.30h i rodar 50 km, vaig fer la volta per Benifallet i coll de Som, 1h.28min. i encara hem va sobrar temps de claror, aixi que en arribar a casa, hem canvio de calçat i vaig a rodar a peu una estona mes, fins a fer hora per anar a veure el futbol. No era necessari, però justament divendres passat hem van arribar les noves plantilles, i tenia ganes de provar que tal, la veritat, es que quan vaig ficar el peu dins la sabata, ja vaig notar una sensació bona, hem notava còmode i agust corrent, hem falta temps d'adaptació, però crec que he fet una bona inversió, n'ha canviat la petjada, però ara se que aquesta es la correcta, la bona i l'adequada i tarde el que tarde en adaptar-me, tot els quilometres que faci seran correctes.

No hay comentarios:

Publicar un comentario