martes, 26 de junio de 2012

EL QUE VA SER LA VOLTA CATALUNYA

En un principi la cosa tenia que ser fàcil.
Tot comença el fi de setmana del 18 i 19 de juny, on el meu germà ja havia arribat a Montagut, i d'allí començaven les etapes de muntanya, jo com estava preparant la TDS li vaig dir que l´acompanyaría, i així a mi també hem serviria d´entreno. El dia anterior recordo que vaig estar tota la tarde confeccionant la ruta, mirant per Internet per on anar, seguint el GR de la tranpirenaica,etc, ho portava tot planificat, ja que se com es.......i per algunes coses,sense comentaris????

Com no estava segur de poder aguantar 2 dies aquelles quilometrades, vaig decidir d'agafar la btt per al segon dia (per si de cas) recordo també que en aquella primera etapa de dissabte també s'hi va apuntar el amic Marc Balaña. Vam dormir a una cabanya de fusta d'un càmping, i mentre sopàvem fèiem 5 cèntims del recorregut de demà, (per on teníem que anar, on ens tenia que avituallar la Tere,etc) damunt del paper tot perfecte...........

Toca el despertador a les 5 de la matinada per esmorzar, i al cap d'un hora emprenem l'etapa cap a Planoles, que era el destí, al cap d'una estona que portàvem corren comença el desnivell positiu, i el meu germà que es fica al davant a ritme de cursa, no guardava cap força, bufffffff. Tot va anar mes o menys com ho havíem previst, en arribar a un punt a la carretera veiem un punt on ficava PLANOLES 7km, li comento d'anar per la carretera i d'aquesta manera retallem 8 o 9 km al que teníem previst de fer que eren uns 80, la cosa es que veu una sendera i ens diu: -anem per aquí, que aquest camí va en direcció a Planoles i no anirem per l'asfalt, li dic que NO!!, que no sap on porta, al final com ell es l'autor d'aquesta volta i es el seu repte,li fem cas. al cap de poc mes d'un kilòmetre la cosa es comença a inclinar cap amunt, i mes i mes, fins que arribem dalt d'un coll que no s'aviem cap on tirar.
-Cap allí,ens diu, Planoles esta cap aquella direcció, si que estava si, desprès de fer 15 km i mes de 1000m de desnivell, el que hagués pogut ser una etapa de 8h. i uns 70km va acabant ser de mes de 80 i 10h25min. En arribar a Planoles no podíem ni parlar, les nostres cares o portaven tot escrit.
En arribar al càmping on la Tere havia reservat un altra cabanya de fusta, estava  Carlos (el fisio) que li va fer un massatge, però hem penso que el que necessitava un massatge era jo, estava mig mort i no se si demà podré continuar, tinc les cames adolorides, quina bestiesa!!

Continuara............

No hay comentarios:

Publicar un comentario